среда, 27. новембар 2013.

Jaki prsti => Uspešno penjanje!

Danas je sneg prekrio Vršac i označio kraj penjanja, na bregu, za ovu godinu. Tako da samo prinuđeni da tražimo alternativne načine da ostanemo u formi. Naravno uvek nam je na raspolaganju naša teretana, ali ponekad mozda nismo u prilici da odemo do nje ili jednostavno želimo da treniramo kod kuće.

Ako spadate u grupu onih koji treniraju kod kuće, na tržištu postoji sijaset proizvoda koji mogu zadovoljiti vaše zahteve. Neki od tih proizvoda su razne Training boardsMetolious climbing rock rings ili ste rešili da se potrošite i napravite Zid za penjanje kod kuće.

Sve ove opcije iziskuju dosta novca, pa sam rešio da podelim sa vama kako sam bukvalno od otpada napravio V-Board. Ova tabla je izum  Sonnie Trotter-a i podseća na mali Campus board.

Trebalo mi je oko 5 sati, laganog rada, da od starog kreveta i i zarđale sipke napravim korisnu stvar. Sada ona krasi gredu na tavanu, a ja jedva kucam ovaj tekst jer sam preforsirao prste. Osnovna vodilja prilikom izrade ovakve table je da letve imaju različite debljine, tako da sa napredovanjem prelazimo na tanje.





Нема коментара:

Постави коментар